Szanowni Państwo, w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego, mając na uwadze bezpieczeństwo i zdrowie Państwa oraz pracowników Spółki, od dnia 16.03.2020r. do odwołania obsługa Klientów Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chojnicach będzie możliwa wyłącznie telefonicznie bądź elektronicznie.
W wyjątkowych sytuacjach możliwy będzie kontakt osobisty, jednak po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. W sprawach warunków przyłączeń, uzgodnień oraz innych technicznych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 37, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W sprawie umów, rozliczeń, faktur i innych finansowych, można kontaktować się pod nr telefonu 52 396 37 35 bądź e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W innych sprawach ogólnych - kontakt z Sekretariatem GZGK pod nr telefonu 52 397 24 50, fax 52 396 18 66, bądź e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Informujemy, iż czasowo zawieszamy dokonywanie odczytów wodomierzy przez naszych pracowników. Stany liczników można podawać przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (tu instrukcja rejestracji), przez formularz Podaj stan licznika, przez SMS do inkasentów nry 509 575 187 lub 504 080 768 oraz do Biura Obsługi Klienta tel. 52 396 37 35. W razie braku informacji o stanie licznika, faktury będą wystawiane na podstawie średniego zużycia. Prosimy o wyrozumiałość i za niedogodności związane obecną sytuacją przepraszamy. Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków. Zarząd GZGK Sp. z o.o. https://gzgkchojnice.pl/news/id/120…