Wójt Gminy Chojnice dr inż. Zbigniew Szczepański 30 czerwca br., podpisał z Panią Magdaleną Adamkiewicz Wiceprezes firmy SUEZ Północ sp. z o.o., umowę na „odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Chojnice z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy”. Umowa obowiązywać będzie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
Umowa została zawarta w wyniku dokonania wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Całkowity koszt świadczonych usług w powyższym okresie będzie wynosił 4 285 162,53 zł.