poniedziałek, 07 grudzień 2020 09:55

Deklaracja Dostępności

Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Deklaracja dostępności Urzędu Gminy w Chojnicach

Urząd Gminy w Chojnicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Urzędu Gminy w Chojnicach.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-23

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-23
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-10-19

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sandra Kolińska
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    
  • Telefon: 52 397 21 29 wew. 302, 52 88 01 302

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Chojnice
  • Adres: Urząd Gminy w Chojnicach
    ul. 31 Stycznia 56a,
    89-600 Chojnice
  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Telefon: +48523972129

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a

  • parking dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (stanowiska oznaczone);
  • w budynku Urzędu Gminy w Chojnicach jest ogólnodostępna winda z poziomu 0 na poziomy 1, 2, 3;
  • wejście zewnętrzne do Urzędu Gminy – 1 od strony ul. 31 Stycznia 56a oraz 1 wejście wewnętrzne łącznikiem od strony Starostwa Powiatowego w Chojnicach;
  • korytarze szerokie, na każdym poziomie czytelna tablica informacyjna z numerami biur i wykazem wydziałów, a także tyflomapy wiszące;
  • 2 toalety dla osób niepełnosprawnych – poziom 0 i poziom 3;
  • dostępność tłumacza polskiego języka migowego w godzinach pracy urzędu 7:00 – 15:00;
  • do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem;
  • w budynku są tabliczki z numeracją biur w alfabecie Braille`a dla osób niewidomych i słabowidzących;
  • w budynku są 2 pętle indukcyjne przenośne (1 pętla w Biurze Podawczym,1 pętla w Kasie);
  • urząd posiada Kartę Komunikacji z Osobą Głuchą;
  • w budynku znajdują się 2 krzesełka ewakuacyjne;
  • stopnie na schodach w budynku oznaczone są kontrastowymi żółto-czarnymi taśmami.

 

Wyświetlony 13495 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 19 październik 2023 12:35

Najnowsze od Admin WINDWEB