piątek, 14 listopad 2014 11:00

Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych

INFORMACJA

dla osób niesłyszących i głuchoniemych

W związku z wejściem w życie w dniu 1 kwietnia 2012 roku ustawy o języku migowym i innych środkach wspierających komunikowanie się (Dz. U. z 2011r. nr 209 poz. 1243) Urząd Gminy w Chojnicach informuje, iż osoby posiadające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z następujących środków wspierających komunikowanie się:

  1. wszelkie informacje dotyczące działalności Urzędu dostępne są na stronie: https://gminachojnice.pl
  2. osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. osoba uprawniona może komunikować się za pośrednictwem faksu: 52 397 35 59, 
  4. osoba uprawniona może skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego podczas załatwiania spraw w urzędzie. Usługa jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.). Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem sekretariatu Urzędu Gminy w Chojnicach, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub na numer fax: (52) 3973559.
Wyświetlony 14564 razy Ostatnio zmieniany środa, 10 luty 2021 11:57